Çarşamba

ÇOK BİLMİŞ TEYZELER vs HAMİLE ANNELER

Taze anneler ile çok bilmiş teyzelerin kapışması yazıma burdan ulaşabilirsiniz. Ancak baktım taze annelerin yanı sıra hamile annelerimiz de bu konuda çok dertli dedim bir de konuyu hamile anneler açısından ele alalım.

Hamile annelerin çok bilmiş teyzelerden 9 ay boyunca belirli periyotlarla sürekli duymaktan sıkıldıkları, hatta teyzeler hadlerini aştıkça demoralize oldukdukları yaklaşımlar neler haydi hep beraber bakalım :) EN ama en anlaşılması güç ve bomba yorumla başlıyorum.



  • "Aaa kız mı? Olsun canım bir daha ki erkek olur." (Bu nasıl bir mantık nasıl bir yaklaşım tarzı ayrıca ikinciyi düşünüyor muyum bakalım? Sana ne benim soyumun devamından sana ne benim boyumdaan sana ne :))
  • Her hamile annenin en az bir kere kesin duyduğu...Ve o an hayatını anlamdırdığı, bir aydınlanma yaşadığı :) ikinci sıradaki pek popüler cümle "Ay bol bol gez,bol bol uyu fırsat varken ayol sonra tuvalete bile zor gideceksin." Hamile annemiz şok, hamile annemiz panik...Ama itiraf edeyim benim de bu cümleyi hamile arkadaşlarıma kurduğum çok oldu malesef :( E tabi hamile annelikten taze anneliğe hatta ordan blogger anneliğe terfi etmişim o kadar akıl verme hakkımda olsun değil mi? :) (Dikkat: Şair burada öz eleştiri yapmaktadır.)
  • "Aş mı erdin? Erdin mi aş? " "Ne aş erdin? Sende çok nazlısın seni küçük çakal ben hiçbir şey aş ermedim yoktu bizim zamanımızda böyle nazlanmalar." 
  • " Daha doğurmadın mı sen?" yok böyle iyiyim teyzem ya neden doğurayım hem şimdi doğsa ağlayacak...Ağlayacak değil mi?
  • "Karnında baya büyükmüş ikiz mi?" Yoo ikiz değil öküz :))
  • "Karnında çok küçükmüş acaba bebek içerde gelişmiyor mu?" Valla bravo teyzecim her ay doktorun teknolojik cihazlarla inceledeği halde anlayamadığı olayı çıplak gözle hemde iki dakikada çözdün.
  • "Allah kurtarsın kızım." Kurtarsın derken?
  • "Çok kilo almışsın, ay bildiğin şişmişsin beni hamileyken arkadan gören anlamazdı bile hamile olduğumu bi karnım vardı o kadar." 
  • "Birşeye sevmeyerek bakarsan çocuğun ona benzer." Al şimdi yandık çocuğum bu bilmiş teyzeye benzeyecek iyi mi?
  • "Çok yiyorsun bunların hepsi kilo olarak kalacak." az yersin "Çocuğu besleyemiyorsun şundan da ye bundan da ye, oh oh suyundan da koy kooy."
  • "Kıza hamileysen çirkinleşirsin kız çocuk annenin güzelliğini alırmış...Burnun mu büyüdü senin?":))) Senin herşeye soktuğun burnun kadar büyümedi teyzem ya!
  • "Nasıl doğum yapmayı düşünüyorsun? Normal doğur emi kızım sezeryan berbat birşey." Suda doğurcam ben teyzecim.?!?!?!? Teyze şok error verir.
  • "Ciğere dokunursan elini yıkamadan vücuduna dokunma!Bebekte iz olur haa bu arada gülde koklama birde asma yaprağını 100 derecede kaynatır baş aşağı bi şekilde tutarsan Allah muhafaza bebeğin..." Ne diyorsun sen teyze kafam allak bullak oldu? Bu seferde hamile annemiz error.
  • Bak bir de şunlar var "Ne çok gezdin çocuk gezenti olcak." hatta bir düğünde çok oynamışım heralde ki bir teyzemiz "Ne çok oynadın çocuk köçek olacak." dedi. Ona rağmen diş bulguru yapıp meslek seçtirdik çocuğa bak halbuki teyzem öngörmüştü Kerem'in mesleğini. Şimdi görelim bakalım diş bulgurunda steteskop seçen Kerem doktor mu olacak yoksam teyzem haklı çıkacakta köçek mi olacak :))) Kesin ikimizin yüzünüde kara çıkarır babasının yolundan gider mühendis olur bak görürsünüz :)
Neyse...

Yalnız değilsiniz yani hamiş anneler :)

Bilin istedim.

Kalın sağlıcakla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder