Salı

2 YAŞ PARTİSİ


Bir evlada sahip olmanın değerini en çok yokluğunu çekenler mi anlar?
Şimdi oğlu iki yaşına basmış bir anneden heyecan ve mutluluk dolu satırlar beklerken "Bu giriş nereden çıktı?" dediğinizi duyar gibiyim.
Tabii ki heyecan ve mutluluk hatta şükür doluyum.
Ama; hayat insana çok şey öğretiyor buna değinmeden yazıma başlamak istemedim.
Eşim kanser tedavisi görürken belkide bir daha hiç çocuk sahibi olamayacağımızı öğrendik.
Kesin değil... Bir ihtimal...
O gün tek tesellim oğlum oldu.
İyi ki doğmuş dedim.
Ama öyle "Seni seviyorum" manasına gelen bir iyi ki değil.
Böyle çiğerimin içinde yanan bir ateşle İYİ Kİ.



Ben erken sayılabilecek bir yaşta anne oldum (26).
Ama iyi ki beklememişim.
Çünkü hayatta bizi çok erken yaşta sınadı.
Demem o ki dostlar, yarın yokmuş gibi yaşayın ve evlatlarınıza sıkı sıkıya sarılın. 



Şimdi dünyanın en tatlı varlığının tatlış mı tatlış Keremtoşumun doğum günü detaylarına geçebiliriz. :)


 

Öncelikle konseptimiz bu sefer ortaya karışıktı. Yani "O ne severse" konsepti :)

Bu yüzden pastamız bütün gün "VUUUU VUUU" diye elinde düşürmediği oyuncak süpürgesi ,en sevdiği oyuncağı olan akülü arabası, en sevdiği yiyecek olan patetes kızartması ve tek abur cuburu olan dondurmadan oluştu. Hal böyle olunca ortaya rengarenk görüntüler çıktı. :)










Her doğum gününde bir fotoğraf çekimi hedefim için bir arkadaşımızdan yardım aldık. Kutlamanın hemen öncesinde açık alanda bir fotoğraf çekimi gerçekleştirdik.

Hazır doğum günü çerçevesi kullanmak istemedim yine konsepte uygun olacak şekilde Kerem'in 1 Yaş Partisinde  olduğu gibi eşim bizim için bir çerçeve yaptı.
1 yaş çercevesi Traktör şeklindeydi onu merak ediyorsanız görmek için link'e tıklayabilirsiniz :)




Hatıra kartları bir doğum gününde konuklardan alabileceğiniz en güzel hediye bence. Bu yüzden hazırladığım küçük hatıra kartlarını misafirlerimize dağıtıp Kereme ileride okuyacağı notlar yazmalarını istedim.
Çok duygulandığım geleceğe seslenişleri Kerem 18 yaşına geldiğinde ona teslim edeceğim. Harika hatıralar oldular kesinlikle yapmanızı öneririm.





Bunlar dışında yine konseptimizle uygun olması için patetes cipsi çıktıları aldım bu çıktıları fotoğraf çekimlerinde kullandık.

Ayrıca çöp şişlere dekor olarak kullandım. Çöp şişlere meyveleri dizip farklı bir sunum elde ettim.
Yine rengarenk bir doğum günü konseptimiz olduğu masa düzeninde için renkli şekerler ve makaronlardan yararlandım.  Arka dekorun beyaz duvar olmaması için gramafon kağıtlarından dekor yaptık.
 Yani bana sorarsanız tatlı doğum günü partileri için hiç öyle dünya paralar dökmeye gerek yok.
Biraz zaman azıcık uğraşla evinizde elinizden geldiğince hazırlanıp yine ortaya güzel şeyler çıkarabilirsiniz.

Şimdilik sağlıcakla kalın sevgili okuyucularım.
Aklınıza takılan detayları intagram hesabımdan veya burdan sorabilirsiniz detay paylaşırım.
Görüşmek üzere...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder