Perşembe

KEREM'in ÇİFTLİK PARTİSİ--1 YAŞ PARTİMİZ


Kerem'in doğum günü beni aylar öncesinden heyecanlandırmaya başlamıştı. İlk yaşı olduğu için çok güzel geçmesi isteğiyle önce tema araştırmaya başladım. Eğer bir parti planlayacaksanız işe ilk olarak buradan başlamanız gerekir zaten :)

Temaya karar verdikten sonra gerisi sizin yaratıcılığınıza kalıyor ve çorap söküğü gibi geliyor. Nitekim bizde de öyle oldu.

Şu aralar ilk yaş partileri, çeşitli hazırlıklar, görsel şovlar fazlasıyla revaçta, bu yüzden benim ilk kriterim fazla klişe olmayan bir tema bulmaktı. İşte tam da bu yüzden Türkiye'de henüz fazla ön plana çıkmamış yurt dışında da kısmen tercih edilen 'ÇİFTLİK PARTİSİ' (barnyard party) temasında karar kıldım.


Sunum Masası


Temaya karar verdikten sonra hemen pastamızı tasarladım. Şeker hamurundan tercih ettik; çünkü bizim için eğlenceli görünmesi de en az tadı kadar önemliydi. Çiftlik denilince akla ilk gelen hayvanları parti şapkalarıyla pastamızın üstüne yerleştirdik. :) Renkli çıktılar alıp kürdanlarımızı hazırladık cupcake ve ikramlarımızın üzerleri için.



Çiftlik dediğin korkuluksuz olur mu?Olmaz tabii. Korkuluk yapma işi Serdar'a aitti. Hatıra çerçevemizi ve korkuluğumuzu babamıza emanet edip üçümüze bir örnek kırmızı kareli gömlek arayışına başladım. En çok zorlandığım kısım bu oldu sanırım :)

















1 yaş şeker hamuru kurabiyelerimiz
Şeker hamurundan kurabiyelerimizi de evde kendimiz hazırladık. Misafirlerimize ikram etmek için mısırlar haşladık, konsepte uygun bir şekilde kasanın içerisinde sunduk. Haşlanan mısırların dışında traktörünün yanında dekor olmasın için tarlalardan sap mısır topladık :)

En eğlenceli dekorlarımız masamızdaki peluş tavuk, eşek ve ineklerdi diyebilrim







1 yaş çerçevesi için İkea'dan aldığım çerçeveyi saman iple süsleyerek küçük mandallarla Kerem'in resimlerini yerleştirdim.




Ve yine babamıza emanet ettiğimiz onun hazırladığı benim ise süslediğim misafir karşılama tabelamız çok beğenildi.




Özellikle açık alan tercih ettik. Ee dort duvar arasında çiftlik ortamı olusturmak biraz zor olurdu. :) Hazırlıkları anlatırken farkettim de uzun uzun emek vermişiz uğraşmışız. Ama iyi ki... Çok içimize sindi, biz hazırlarken çok eğlendik, partide de misafirlerimiz çok eğlendi.. Fikir olabilecek birkaç fotoğraf daha bırakıp kaçıyorum. :) Pasta patlatma detaylarını paylaşacağım yazıda görüşmek üzere :)

Çiftçi KEREM :)

KORKULUĞUMUZ

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder