Salı

PASTA PATLATMA 1 YAŞ PARTİ DETAYLARIMIZ (Cake Smash)



Kerem'in 1 yaş doğum günü partisini organize ederken son günlerin yeni trendi haline gelmiş pasta patlatma yapmaya karar verdik. Pasta patlatma (cake smash), bebeğinizi pasta ile başbaşa bırakıp onun pastayı gönlünce parçalamasını izlemek ve fotoğraflarla ölümsüzleştirmektir. :)


Ben eskiden beri çoğu kez etrafımdakilere  "Küçücük çocuğa partiye çok gerek yok o anlamayacak ki o hazırlığı. Benim ileride çocuğum olursa sererim yere bir sofra altı koyarım önüne pastayı ohh boğuşsun istediği gibi" demişimdir :) Sonra bu boğuşsun olayını tek düşünen ben değilmişim ki dünya çapında patladı gitti :) Parti kısmına gelince düşüncem değişmiş ki günlerce iple çektim :)



Pasta patlatma çekimleri genellikle bir yaş doğum gününden birkaç gün önce yapılır. Ancak ben doğum günü partisine gelen bütün sevdiklerimizle beraber daha fazla eğleneceğimizi ve doğum günü partisine ayrı bir renk katacağını düşündüğüm için çekimleri parti sırasında yapmaya karar verdim.




Pasta patlatma organizasyonu için öncelikle bu anı fotoğraflayacağınız alanı bir güzel süsleyin. Sonra ihtiyacınız olan tek şey kremalı, bebeğinizin ilgisini çekecek bir pasta :) Biz partide patlatma işini Kerem pastasını üfledikten ve misafirlerimize ikramlarımızı sunduktan sonra parti bitimine yakın yaptık :) Öncelikle şunu belirteyim, evdeyseniz problem yok yalnız dışarıda yapacaksanız çekim sonunda bebeğinizi kremaya bulanmış halde bulacağınızdan hazırlıklı olmalısınız.
Yedek kıyafetler ve onu yıkayabileceğiniz sıcak bir alan gibi mesela:)

Gün sonunda elinizde bol kahkaha kalıyor emin olun. Tabii istediğiniz gibi geçebilmesi için bebeğinizin o günkü ruh hali de önemli. Mesela o zamanlar önünde olan her şeye hemen elini atan Kerem bayağı bir direndi pastaya dokunmamak için :) Biraz dikkat dağınıklığı da oldu esasen, hepimiz karşısına geçip gülmeye başladığımızdan bir şaşırdı yavrucak :) Eğer parti gününüz dışında bir gün seçecekseniz mutlaka bebeğinizin modunu göz önünde bulundurun ve sakin bir ortam seçin. Biz böyle de çok eğlendik o ayrı :)


Baksanıza ifadeye "Beeen? Dokunacağım? Mıncıklayacağım??? Önüme öylece bıraktınız ve müdahale etmiyor musunuz?? Siz bilirsiniz" diyor resmen öyle muzur bakışlar hareketler falan :)




Ben hızımı alamadım 18 aylık olduğunda da mı patlatsak bir pasta diyorum hatta :) 
Hadi siz de yapın doğum günü çocuğu gönlünce tadını çıkarsın kendi partisinin...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder